آنی یاب در اینوتکس 2023

امســال آنــی یــاب در نمایشــگاه اینوتکــس حضــور دارد .

blog-post-image

اینوتکس در حالی دوازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از 70 هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.
ما در حال شکل‌ دهی به بزرگترين گردهمایی شركت‌هاى نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا هستیم. توانمندسازى كارآفرينان از طريق ارائه موفقیت‌هایشان، تامين منابع مالى، پيدا كردن مسير مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى اين رویداد است.منتظر دیدار شما در اینوتکس 2023 هستیم.

حضور آنی یاب در نمایشگاه
 امســال آنــی یــاب در نمایشــگاه اینوتکــس حضــور دارد . برند آنــی یاب در ســال 1390 بــه دنبال ثبــت اختراع شــماره 71495 توســط آقای ســید مهدی قیصری به ثبت رسید.  این برند با فعالیت در زمینه خدمات «اشیا گمشده و پیدا شده» شروع به کار کرد و با تولید برچســب های آنی یاب گامی بزرگ در شناسایی مالکین اشیاء بدون هویت ایجاد نمود به نحوی که هر شی حاوی برچسب آنی یاب دارای هویت و مشخصاتی نظیر ارتباط با مالک بوده و این فناوری یکی از زیر شاخه های اینترنت اشیاء (IOT )می باشد. اختراع آنی یاب در ســال 2012 تنها روش آسان، سریع و کم هزینه با قابلیت تجاری درجهان بوده که موفق به دریافت گواهی ثبت اختراع و گواهی تایید فنی نرم افزار شد. آنی یاب در ادامه فعالیت خود در سال 1391 موفق به انعقاد قراداد همکاری با شرکت ملی پست و دفاتر پیشخوان خدمات دولت شده و با بیش از یک دهه همکاری توانسته حداقل 1000 فرصت شغلی درسراسر کشور ایجاد نماید.  همچنین توسعه خدمات و دسترسی آسانتر شهروندان از این طریق به سامانه آنی یاب فراهم گردیده و تا کنون تعداد 15 میلیون قطعه مدارک و اشیاء به بارکد آنی  یاب مجهز شده است. طبیعتاً مجموعه آنی یاب به مشــتریان خود تعهدی مادام العمر دارد و زیرساخت  نرم افزاری ایجاد شــده برای ارتباط بین یابنده و صاحبان کالا و مدارک روز به روز در حال توسعه می باشد.

0 نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است

نام:

شماره تماس:

ایمیل:

وب سایت:

متن: