پیگیری کارت های سوخت جامانده توسط سامانه آنی یاب

سوال مهمی که برای افراد وجود دارد این است که نحوه ورود به سامانه و پیگیری کارت سوخت جامانده از طریق آنی یاب چگونه است؟

blog-post-image

پیگیری کارت های سوخت جامانده توسط سامانه آنی یاب

از طریق تماس با مرکز مشتریان آنی یاب 02162801 می توانید درخواست خود را از کارشناسان مربوطه سوال نمایید
 

در سال گذشته حدود بیش از سه میلیون تقاضا صدور کارت سوخت المثنی در کشور ثبت شد و به همین دلیل سامانه ای راه اندازی شد تا جایگاه داران بتوانند، کارت‌ های سوختی که در جایگاه‌ ها جا می‌ ماند را در این سامانه ثبت کرده و افراد با استفاده از این سامانه بتوانند از جایگاهی که کارت سوختشان در آنجا وجود دارد، مطلع شوند.سامانه آنی یاب با کمک برچسب های آنی یاب می تواند از گمشدن کارت سوخت شما پیشگیری کند.

 در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir، ورود به سامانه کارت سوخت جامانده و نحوه پیگیری و جستجو کارت سوخت جامانده با vin، با شماره پلاک، با سریال pan کارت سوخت و با نام و نام خانوادگی ارائه داده شده است.


 

معرفی سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir

همانطور که گفته شد با افزایش تعداد کارت های جامانده در جایگاه های سوخت و افزایش تعداد درخواست صدور کارت سوخت المثنی برای افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده بودند و از جایگاهی که کارت سوختشان در آنجا جامانده بود اطلاعی نداشتند، سامانه ای برای پیگیری کارت های سوخت راه اندازی شد.

این سامانه، سامانه پیگیری کارت سوخت جامانده به نشانی اینترنتی scs.niopdc.ir می باشد و با توجه به اطلاعیه های منتشر شده، مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت اعلام کرد که جستجوی کارت سوخت جامانده مردم از طریق سایت کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir قابل پیگیری می باشد.

پس از راه اندازی سامانه کارت سوخت جامانده تمامی جایگاه داران می توانند در صورتی که کارت سوختی در جایگاه جامانده باشد، آن را در سامانه ثبت نماید. پس از ثبت کارت سوخت جامانده توسط جایگاه دار، همه افراد می توانند به سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir مراجعه کرده و از اینکه کارت سوختشان در کدام جایگاه جامانده است، اطلاع یابند.

بیشتر بخوانید: برچسب های مخصوص کارت سوخت آنی یاب 


 

ورود به سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir

سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir به تازگی برای پیگیری کارت های سوخت جامانده راه اندازی شده است. پس از ثبت کارت های سوخت جامانده در جایگاه ها توسط جایگاه داران، افراد می توانند با ورود به سامانه کارت سوخت جامانده و وارد کردن اطلاعات از جایگاهی که کارت سوختشان در آنجا جامانده مطلع شوند.

افرادی که قصد استفاده از این سامانه را دارند ابتدا باید آدرس سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir را در مرورگر خود وارد نمایند. پس از ورود به سامانه کارت سوخت جامانده می توانید با وارد کردن سریال VIN خودرو، شماره پلاک، سریال PAN کارت سوخت و یا نام و نام خانوادگی خود، جستجو کارت سوخت خود را در سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir آغاز نمایید.

با ورود به سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و جستجو، افرادی که کارت سوخت خود را در جایگاه ها گم کرده اند، از جایگاهی که کارت سوختشان در آنجا قرار دارد، مطلع خواهند شد.

 

از همین محل سفارش برچسب  آنی یاب ویژه کارت سوخت خود را ثبت کنید

نحوه جستجو کارت سوخت جامانده

برای جستجوی کارت سوخت جامانده در سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir، چهار راه مختلف وجود دارد که با انتخاب یکی از این راه ها و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید جستجوی کارت سوخت جامانده خود را انجام دهید. در ادامه این 4 روش ارائه شده است.

در اولین روش شما می توانید سریال VIN خودرو خود را وارد نمونده و پس از نوشتن کد تصویر در کادر مشخص شده، بر روی جستجو کلیک کنید.

در دومین روش شما می توانید شماره پلاک خودرو خود را وارد کرده و پس از نوشتن کد تصویر در کادر مشخص شده، بر روی جستجو کلیک کنید.

در سومین روش شما می توانید سریال PAN کارت سوخت خود را وارد نمایید و پس از نوشتن کد تصویر در کادر مشخص شده، بر روی جستجو کلیک کنید.

در روش چهارم که آخرین روش می باشد نیز شما می توانید نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و پس از نوشتن کد تصویر در کادر مشخص شده، بر روی جستجو کلیک کنید.

افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده اند تا 10 روز فرصت دارند تا با ورود به سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir و جستجوی کارت سوخت جامانده خود از جایگاهی که کارت سوختشان در آنجا وجود دارد مطلع و به آن جا مراجعه کرده و کارت سوخت خود را تحویل بگیرند. در غیر این صورت کارت سوختشان به نواحی مرتبط با جایگاه انتقال داده خواهد شد. پس از انتقال کارت سوخت نیز افراد می توانند تا سه ماه اقدام به دریافت کارت و پیگیری کارت سوخت جامانده خود کنند.

 

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص سامانه کارت سوخت جامانده scs.niopdc.ir داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز تماس مشتریان آنی یاب تماس بگیرید. کارشناسان آنی یاب تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

 

سوالات متداول

1- ✔️ سامانه کارت سوخت جامانده چیست؟✔️ سامانه کارت سوخت جامانده راه اندازی شد تا جایگاه داران بتوانند، کارت‌ های سوختی که در جایگاه‌ ها جا می‌ ماند را ثبت کرده و افراد با استفاده از این سامانه بتوانند از جایگاه کارت سوختشان مطلع شوند. اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

2- ✔️ بدون داشتن سریال VIN خودرو می توان پیگیری کارت سوخت جامانده را انجام داد؟✔️ بله، با استفاده از شماره پلاک خودرو، سریال PAN کارت سوخت و... می توان پیگیری کارت سوخت جامانده را انجام داد. اطلاعات بیشتر در این مقاله قرار داده شده است.

3- ✔️ پیگیری کارت سوخت جامانده چگونه است؟✔️ پیگیری کارت سوخت جامانده در سامانه کارت سوخت جامانده انجام می گیرد. روش های پیگیری کارت سوخت جامانده در این مقاله گفته شده است.

0 نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است

نام:

شماره تماس:

ایمیل:

وب سایت:

متن: